Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

10,000 GANGSTER AKAN DILEPASKAN KE BKT GANTANG!!!



GANGSTER@PENGUNDI HANTU!!!???

SALAM...hai kawan2 semua SJ belum tidur lagi ni,masa macam inilah untuk membaca berita-berita yang benar di blog-blog yang menyiarkan informasi yang sahih,dalam tengah membelek-belek blog, SJ tertarik dengan blog albanjarionline,SJ dapt info dari blog tersebut bahawa ada satu strategi jahat bakal dilakukan dan sedang proses untuk dilakukan iaitu melepaskan gangster-gangster yang telah diupah,dan diajar menyalak oleh orang atasan BN DURJANA siapa lagi kalau bukan REJIM NAJIB AL-TANTUYA.








Tapi bagi yang telah biasa dengan sepak terajang politik BN DURJANA ni mesti tidak berasa hairan kerana kita semua sedia maklum yang si REJIM NAJIB ni memang sanggup menggunakan apa cara sekalipun untuk menang!! untuk info lebih lanjut sila layari albanjarionline


Kepada sesiapa yang akan pergi ke PRK-PRK yang bakal diadakan nanti ni,SJ nak pesan kepada diri SJ sendiri dan kawan-kawan agar jika kita terjumpa 'bajingan-bajingan' ni perhambat mereka ke balai polis,kita ambil gambar mereka dan kita tampal besar-besar dekat sekitar kawasan PRK nanti jika polis tunggangan BN DURJANA tidak mengambil tindakan,kita buat poster besar-besar kita tulis wajah-wajah ini lah PENJENAYAH DAN PENGGANAS yang patut ditahan ISA bukannya pemimpin-pemimpin politik, tak pun agak susah sangat campakkan sahaja di Sungai Perak biar dimakan buaya,kerana puak-puak seperti ini tidak harus berada dalam masyarakat kita!!


Teruskan sokongan anda dan terus sebarkan maklumat kepada rakyat agar rakyat tidak diperbodohkan oleh MEDIA PEGAMPU seperti TV3,Berita Hairan dan Utusan Meloya!!
Jika dengan izin tuhan SJ juga akan pergi ke mana-mana PRK yang bakal diadakan itu.SJ akan turun kempen bersama kamu semua wahai pejuang-pejuang rakyat.


Ayuh hayunkan kaki,tegarkan semngat kita turun beramai-ramai beri sokongan dan kempen bersama-sama pemimpin PR di mana-mana PRK yang kita akan pergi...


LAWAN TETAP LAWAN,LAWAN SAMPAI MENANG!!!


MELANGKAUI BATASAN MINDA

1 comments:

DemocreasE March 27, 2009 at 6:59 PM  

ko nih wat citer politrick ker citer antu? nyeram siot sampi tenaik bulu keting aku hehehe

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List