Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

MEDIA DURJANA MENGEKSPLOITASI SUASANA!!



SALAM PERJUANGAN DARI SJ,lihat bagaimana media durjana telah mengekploitasikan keadaan yang kecil tapi dibesarkan,pasal sembahyang pun menjadi isu hangat dalam berita.Dah tidak ada berita nak ambil main tangkap muat sahaja..dasar MEDIA DURJANA memang bangsat..

Di sini SJ nak beritahu kisah sebenar yang berlaku di Masjid tersebut,berdasarkan kenyataan penduduk setempat,sememangnya MB Nizar telah dijemput untuk menunaikan solat serta memberikan tazkirah selepas selesai solat maghrib,akan tetapi tiga pemimpin UMNO DURJANA itu telah datang lebih awal sementara MB Nizar datang ketika azan sedang berkumandang.setibanya MB Nizar di masjid, Imam di masjid tersebut telah memberikan laluan kepada MB Nizar untuk mengimamkan solat maghrib tersebut.selesai sahaja solat imam masjid meminta MB Nizar untuk memberikan sedikit tazkirah bagi bacaan sembahyang tadi.Bagaimanapun pemimpin UMNO DURJANA setempat serta penasihat Masjid membantah supaya tidak diadakan tazkirah dan terus kepada bacaan Yassin.Maka MB Nizar yang cerdik itu tidak membantah malah terus duduk bersama-sama di dalam bacaan yassin tersebut.Selesai bacaan Yassin MB Nizar bersalaman dangan pemimpin UMNO DURJANA tersebut.



Ketika dalam kedaan bersalaman dengan pemimpin UMNO,MB Haram Pasola telah bertempik dan memarahi MB Nizar dengan kata-kata yang egois dan takabbur."kenapa menggunakan masjid berpolitik dan tak sepatut saya jadi imam tadi. katanya kepada MB Nizar lagi dengan nada kuat dan marah, "jika mahu jadi imam saya boleh jadi imam, jika nak tafsir saya boleh tafsir"namun kemarahan tersebut hanya disambut dengan senyuman oleh MB Nizar dan terus berlalu untuk ke majlis lain.Jemaah yang berada di Masjid semua menggelengkan kepala dengan telatah kebudak-budakan MB PASOLA.


INILAH KISAH SEBENAR YANG BERLAKU BUKAN SEBAGAIMANA YANG DIFITNAHKAN OLEH MEDIA DURJANA!!HEI ANJING TUNGGANGAN BN,JANGAN BUAT LAPORAN PALSU KALAU KAMU WARTAWAN YANG BERJASADKAN MANUSIA JANGAN JADIKAN DIRI KAMU SEEKOR ANJING!!MANUSIA DIBERI AKAL FIKIRAN YANG WARAS!!KAMU WAHAI WARTAWAN DURJANA ADALAH LEBIH HINA DARIPADA ANJING.ANJING PUN LAGI MULIA!!!




BOIKOT MEDIA DURJANA BANGSAT


LAWAN TETAP LAWAN


MELANGKAUI BATASAN MINDA



DI SAMBUT RAKYAT DI MANA BERADA!!!

SALAM PAGI DARI SJ,malam tadi ada pemimpin besar UMNO seperti Muhyiddin Yassin,Ismail Sapian calon BN DURJANA dan juga MB HARAM Zambry Pasola bersembahyang di Masjid Simpang,tiba-tiba datang MB Dato' Nizar untuk bersembahyang di situ, Imam di Masjid tersebut telah memberikan laluan kepada Dato' Nizar untuk menjadi Imam sedang MB Haram Pasola datang lebih awal ini menunjukkan rakyat masih menganggap Dato' Nizar adalah MB yang sah mereka. Sementara MB Haram Pasola pula makan di situ Restoran mamak pun tidak dihiraukan.hahahaha padan muka engkau Pasola,baik engkau jadi MB di Pulau sahaja.

Dibawah disertakan gambar-gambar pimpinan PR pada pagi tadi

gambar diculik dari albanjarionine





























































PENAMAAN CALON N25 BUKIT SELAMBAU

Salam,satu sejarah PRK di Malaysia apabila N25 Bukit Selambau telah ditandingi dengan 15 penjuru,selepas masa bantahan selesai tadi 15 orang telah sah dicalonkan sebagai calon PRK Bukit Selambau oleh pegawai yang bertugas. Kita menghadapi terlalu banyak tekanan tapi percayalah apa jua strategi jahat yang dibuat pasti akan kembali pada diri sendiri...

Marilah kita sama-sama teruskan perjuangan membantu calon kita di N25 Bukit Selambau saudara Manikumar,walaupun dia berbangsa India itu tidak menjadi masaalah kerana saudara Manikumar adalah orang india yang bermaruah..jadi jangan kita ikut sebgaimana BN DURJANA yang membeza-bezakan kaum.Kita mesti bersatu dibawah satu panji Keadilan demi mempertahankan hak kita sebagai rakyat Malaysia yang berdaulat.

Dibawah ini disenaraikan nama calon-calon yang sah dan layak bertandng di PRK N25 Bukit Selambau-:

1)S MANIKUMAR A/L SUBRAMANIAM (PKR)

2)ANUAR B HAMID (BEBAS)

3)RADZI B LAZIM (BEBAS)

4)KHAMIS B AWANG (BEBAS)

5)JAYAGOPAL A/L ADAIL KALAM (BEBAS)

6)GANESAN (BN)

7)G SARALA A/P LOGANATHAN (BEBAS)

8)VENASON A/L MICHELE (BEBAS)

9)TAN HOK HUAT (BEBAS)

10)LOGANATHAN A/L RAMACHANDRAN(BEBAS)

11)FADZIL B ABD WAHAB (BEBAS)

12)T CHANDARAJAH A/L TANASEGARAN(BEBAS)

13)ABD RAHIM B ABU (BEBAS)

14)HUSAIN B ABU (BEBAS)

15)MOGANAKUMA A/L SUBRAMANIAM(BEBAS)

LAWAN TETAP LAWAN

MELANGKAUI BATASAN MINDA

update terkini bukit gantang.!! 29/03/09 5.47pm

Salam dari SJ untuk semua, tadi pagi SJ tertidor tak sempat nak update tau-tau penamaan calon dah habis pun.Tapi tadi SJ dah baca dan semak semua blog-blog di Perak banyak berita yang memberangsangkan untuk PR telah berlaku,pebagai isiden berlaku tapi alhamdulillah segalanya berjalan lancar.Alhamdulillah doa kita untuk mengembalikan kejahatan dan strategi DURJANA mereka telah kembali kepada mereka sendiri. Mereka telah bergaduh sesama sendiri memabaling bendera sesama sendiri.Mereka cuba memprovokasikan emosi penyokong-penyokong PR dengan memasukkan beberapa ekor anjing untuk menyalak,mere fikir penyokong PR akan membelasah mereka akan tetapi penyokong PR tidak memberikan walau sedikit luka pun ke atas anjing-anjing yang menyalak di situ sebab penyokong PR telah mendapat nasihat dan tahu bahawa "anjing yang menyalak bukt, namun bukit tidak akan runtuh" jadi buat apa hendak dilayan,biarkan sahaja anjing itu menyalak...

Info yang SJ dapat dari albanjarionline hampr lebih 50,000 penyokong PR hadir di hari penamaan calon di bukit gantang,walaupun banyak jalan-jalan yang disekat oleh pihak keselamatan,namun semangat pejuang dan penyokong PR tidak berubah,ada yang sanggup bermalam sejak dari lepas isyak malam tadi.SJ sanjung mereka SJ berdoa segala pengorbanan yang dilakukan akan diberikan ganjaran pahala oleh allah yang maha kuasa.

Tepat jam 11.20am tadi Pegawai yang bertugas telah mengumumkan bahawa

1) Dato' Seri Ir Nizar bin Jamaudin - calon PAS
2) Ismail Sapian-calon BN DURJANA
3) Kamarul Amizu bin Idris-caon BEBAS

akan bertanding bagi PRK P59 Bukt Gantang.Tiada sebarang bantahan yyang diterima,maka dengan rasminya mereka telah tercalon.

Dibawah ini adalah gambar-gambar sekitar penamaan calon P59 Bukit Gantang yang telah diculik dari albanjarionline





















LAWAN TETAP LAWAN!!!!
MELANGKAUI BATASAN MINDA



















laungan Takbir, Reformasi,dan Makkal sakhti bergema!!!!

info dari albanjarionline

7.00am
Paluan gendang 'perang' yang dibawa penyokong sambil laungan 'reformasi'..makhal sakhti' dan laungan 'Takbir' mengiringi konvoi2 rakyat yang kian mencecah belasan ribu kini, dan sedang mengarah ke satu titik pertemuan 2 lawan dlm 1 padang keramat. Wak masih menantikan foto dari zon 3 dan 5 oleh krew BlogNet@Perak bagi paparan yg lebih sempurna.7.10 am
Penyokong2 bukan melayu dari Kelab penyokong PAS dilihat memasuki padang MPT dengan laungan semangat, berulang-ulang kali, keadaan cukup mengujakan, keadaan gegak gempita dengan laungan yang penuh semangat. Perang sedang bermula. Pagi ini di Taiping, keadaan cuaca yg cukup baik, suasana pagi yg sungguh segar apatah lagi kelmarin buminya telah dibasahi hujan, wow! sedutan oksigen dari udara pagi yg sungguh menikmatkan. Wow...wow !

Update Bukit Selambau 29/03/09 7.00am

Suasana masih tenang,orang ramai berpusu-pusu menuju ke pusat penamaan calon.dalam kesibukan orang ramai menuju ke pusat penamaan calon tidak terkecuali juga trak FRU yang sibuk juga menuju ke sana.Kini 5 trak FRU telah tiba..nak jadi calon juga kot...hehehe

info sila klik

n25bukitselambau

update terkini bukit gantang.!! 29/03/09 7.00am

3 RIBU SOLAT SUBUH DI MASJID TAIPING

Hampir lebih 3 ribu jemaah mengerjakan solat Subuh berjemaah di Masjid Jamek Taiping, pagi ini. Ini satu pandangan luar biasa. Kehadiran jemaah daripada penyokong Barisan Rakyat begitu mengujakan kepada sesiapa sahaja. Keadaan bandar Taiping semakin sesak.Kesemua 3 masjid besar di sini, keseluruhannya dipenuhi oleh jemaah. Kenderaan telah mula memenuhi bandar kecil ini.

Update Bukit Selambau 29/03/09 6.38am




"TIDAK ADA PILIHAN LAIN PILIHLAH SAYA"-Manikumar


CALON pilihanraya Dewan Undangan Negeri BUkit Selambau, S. Manikumar berkata penduduk di kawasan itu terutama masyarakat India tidak mempunyai pilihan lain selain memilih beliau sebagai Ahli dewan Undangan negeri dan seterusnya dilantik sebagai ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri (Exco).Katanya, ini kerana tidak ada wakil masyarakat India yang berupaya membawa suara dan masalah mereka dalam mesyuarat exco selepas bekas Adun kawasan itu, V.Arumugam yang juga Pengerusi Jawatankuasa Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Hal Ehwal Masyarakat Siam, Perpaduan, Pekerja Ladang dan Hal Ehwal Masyarakat India meletakkan jawatan sebagai Adun kawasan berkenaan pada awal Febuari lalu.“Ini lah satu-satu pilihan yang ada supaya Exco boleh dilantik di kalangan masyarakat India untuk mewakili suara mereka dalam mesyuarat exco, ini kerana tidak ada lagi wakil dari masyarakat India di kalangan Adun dan Exco kerajaan negeri,”katanya.Beliau berkata demikian kepada Suara Keadilan ketika mengadakan pertemuan dengan petugas-petugas jentera pilihanraya KeADILan di Bilik Gerakan KeADILan di Taman Ria, Bukit Selambau pada malam tadiMenurut Manikumar, dengan kemenangan beliau sebagai Adun kawasan terbabit akan melayakkannya untuk dilantik sebagai exco bagi menggantikan tempat Arumugam dan seterusnya berupaya untuk membawa suara dan pelbagai isu melibatkan masyarakat india.“Saya percaya ini juga yang dikehendaki oleh penduduk pelbagai kaum di kawasan ini,” ujarnya.Katanya lagi, pemilihan beliau sebagai Adun juga bermakna akan dapat mengimbangi komposisi exco kerajaan Pakatan Rakyat di negeri Kedah yang dibentuk dengan sokongan pelbagai kaum.Terdapat 35,140 pemilih berdaftar di DUN Bukit Selambau yang terdiri daripada 35,125 pemilih biasa dan 15 pemilih pos bakal menentukan kemenangan Manikumar pada 7 April ini.Manikumar berkata, Pilihanraya yang membabitkan 22 pusat mengundi dengan 64 saluran mengundi itu akan menjadi medan penduduk kawasan berkenaan menolak amalan politik perkauman yang dibawa oleh rejim Barisan Nasional

Update terkini bukit gantang.!!! 29/03/09 6.30am

Salam, selamat pagi kepada semua,SJ tidor dua jam sahaja,ni bangun terus nak bagi maklumat di bkt gantang terkini,info yang SJ dapat dari albanjari,seawal 5.30 pagi tadi kenderaan telah bersesak-sesak untuk menuju ke pusat penamaan calon...




gambar ini diambil awal pagi tadi...

MELANGKAUI BATASAN MINDA

berita muktahir...

Bakal Calon Bebas tarik diri - beri sokongan kepada Calon Pakatan Rakyat

Sungai Lalang - Salah seorang bakal calon bebas yang hangat diperkatakan sebagai satu-satunya calon porpular Melayu, hari ini mengumumkan menarik diri dari Pilihanraya Kecil DUN Bukit Selambau sebentar tadi.Beliau yang berkata demikiandalam satu ceramah yang dianjurkan oleh PAS. Individu tersebut seterusnya menyatakan sokongan beliau kepada calon dari Pakatan Rakyat.YB Ust Ahmad Kassim dijangka akan mengadakan sidang medianya esok, 28 Mac 2009 di Pejabat Khidmat Ahli parlimen Merbok di Taman Tuanku Haminah, jam 2 petang.

Nantikan berita selanjutnya

MAJLIS MERAIKAN CALON PR BKT GANTANG

SAATNYA KIAN HAMPIR!!!!!!

salam kepada semua,nampaknya dari yang SJ baca dari blog rakan SJ iaitu Democrease banyak kepincangan yang terdapat dalam perhimpunan agong UMNO DURJANA kali ini,sampai
perwakilan pun panggil KJ Khairy Perasuah!!! kelihatan dengan nyata yang UMNO ini sudah mahu tamat riwayatnya..apa gunanya Si hisyamuddin lembik julang keris dah tidak bergunalah wahai si LEMBIK!!Kini kalu nak bunuh orang pun dah tak pakai keris,pakai c4 lah kan dah maju,pemimpin UMNO jugak yang ajar..!!

Tinggalkanlah pasal perhimpunan UMNO,SJ nak bawak minda pelawat semua untuk beralih ke PRK yang bakal diadakan,pagi ini Hari Penamaan calon akan dilakukan,kita akan lihat pelbagai suasana dan karektor..ada yang akan buat provokasi,ada yang akan menyamar dan macam-macam yang tidak boleh terbayang di minda..jadi sesiapa yang akan ke sana persiapkan diri agar tidak melayan salakan anjing-anjing peliharaan REJIM yang akan buat provokasi di sana. biarkan anjing-anjing itu terus menyalak,kita kena jaga tatasusila agar rakyat nampak yang penyokong pembangkang bukanlah perusuh yang ingin mengkucar-kacirkan negara Malaysia yang kita cintai ini.

pagi ini SJ nak tunjukkan dekat sesiapa yang belum tengok bagaimana sokongan kaum cina pada MB Dato' Nizar.Sampai ada kaum cina yang cakap MCA adalah pertubuhan yang dah jadi kain buruk,kotor kalau istilah bahasa cina 'ANCANG'.Jadi di sini ada gambar-gambar sekitar Majlis yang diadakan bagi meraikan calon yang bakal dinamakan esok...

gambar-gambar hasil culikan dari Albanjarionline





























































jika dilihat dari gambar-gambar yang ada diatas kita sendiri dapat fikir adakah PR akan menang di sini???, jawapannya YA jika tiada strategi jahat dari REJIM NAJIB,kita saksikan apakah yang akan berlaku...kita nantikan..SJ harap tiada sebarang tangkapan dibuat kepada pemimpin dan penyokong PR.Diharapkan aman sahaja, tapi entahlah kita tengok sahaja..tiada apa yang dapat diramal tentang strategi BN DURJANA ni..

UNTUK PERHATIAN KEPADA SESIAPA YANG TIDAK DAPAT DATANG KE HARI PENAMAAN CALON (TERMASUK SJ) MARI KITA SAMA-SAMA SAKSIKAN DI BLOG SIARAN AKAN BERMULA SEAWAL JAM 5.30 PAGI JIKA TIADA SEBARANG MASALAH TEKNIKAL



ALBANJARIONLINE

LAWAN TETAP LAWAN
MELANGKAUI BATASAN MINDA











KERJA BANGSAT YANG TAK HORMAT RUMAH ALLAH!!!

ANJING PELIHARAAN SUDAH MENYALAK!!!!!

SJ terbaca posting perisikrakyat,wahai yang belum tengok,mari saksikan kebiadapan penyokong BN DURJANA menghina rumah allah macam rumah mak bapak diorang punye..sungguh biadap..

info dari PerisikRakyat
3 km nak sampai Simpang Taiping, wak terima call dari seorang hamba Allah yang memang regular ke blog wak. Tolong datang ke masjid jamek Matang, ada haiwan dah conteng dinding bangunan di perkarangan masjid. Datang segera ! Aduhh.. macamana ni dong ! wak ni dalam perjalanan ke majlis khas Dato' Seri Nizar pagi ini, jam kat tangan dah letak tepat angka 10.18 am. Wak mesti kena sampai ke majlis Nizar tu jam 10.30 am. Nizar ni jenis punctual punya worang beb ! Nak kena ambik Sya-Reformis lagi di StesyenMaya 1. Pepagi lagi wak dah sawan ! hahahaa...! Wak sawan beb.. sawan !Ap nak jadi.. jadilah.. wak belasah dulu ke masjid tu lepas ambik Sya, bawa keter standard rally.. tapi Alhamdulillah.. syukur kpd Allah swt. Berkat doa kalian semua.. wak selamat. Dan dibawah adalah antara contengan DURJANA yang dapat dilihat di bangunan masjid tersebut.

Inilah masjid yang menjadi mangsa contengan tangan-tangan haiwan DURJANA yang langsung tidak menghormati masjid sebagai tempat ibadat. Wak tak tahu apa jenis manusia yang sanggup mencemar dinding masjid dengan kata-kata kesat dan bangsat. Masjid yang berusia lebih 200 tahun jadi sasaran golongan haiwan dunia.

Diantara perkataan yang ditulis di dinding bahagian belakang masjid. Murni sungguh bahasa yang digunakan yang wak rasa tentu spesisnya dari bangsa melayu... Melayu haram jadah !

Bila dibaca dengan otak, agak2 hangpa.. sapa punya tulisan ? Hahaha..pasal apa pulak nak kena tulis Mail Pian ? Ini sudah lain macam beb ? Ini bukan kerja Zahid Hamidi ? Bukan...!! So.. siapa yang tersangat durjana tu ? Bab maki PR tu kerja siapa ? kerja Osman Jailu kaa.. atau kerja Hamdan Taha ? wak no komen... lu tengok beb !

Papan kenyataan pun jadi mangsa. Kesian sungguh puak tu.. terdesak tahap cipan kot ?

Ni dinding belakang masjid. Nampaknya puak-puak bangang ni hanya berani conteng dinding belakang saja.. oi... kat depan tu bila nak belasah pulak..? Kerana dah terdesak dan tertekan dengan penolakan rakyat Bukit Gantang, tangan-tangan jahat ini sanggup mengadaikan maruah diri, hangpa jawab depan Allah swt. kelak..! Lu jawab beb !

Wak nak peringat sikit.. hangpa tengok ka gambaq ni ? Hangpa jawab la sendiri ! Masa hidup conteng dinding masjid, dah mati tau la hangpa sapa pulak nak conteng-conteng muka hangpa ? Masa tu yang ada, ulat, semut, kala jengking... ular, dan segala haiwan barzakh yang hangpa sendiri tak tergambar rupa dan samsengnya depa. Baru bertemu buku dan ruas... haiwan dunia bertemu haiwan barzakh... haiwan akhirat la tu ngok ! FRU pun tak boleh nak tolong hangpa !
Wak nak habaq mai... kepada mereka dan tangan2 mereka yang menjadi haiwan tu, kembali kepada agama, dan bertaubatlah..mohon ampun kepada Allah serta merta, ingat mati kamu tidak diberitahu bila dan bila... entah esok entah petang ni.. kalau kojol tanpa sempat bertaubat,lu fikir la sendiri. Lu dah hina rumah Dia, itu rumah Allah laa.. ngok ! Bangang punya worang !
Jika benar ada rasa bersalah, pihak masjid tidak menjadi masalah untuk memaafkan kamu, dan beritahulah kepada khadam kamu bahawa kamu telah insaf dan bertaubat. Ingat.. tolak mereka yang zalim dan menganiaya. Tolak BN dan Umno !
WAHAI SEMUA PELAWAT TENGOKLAH PUAK YANG TAK TAKUT MATI!!!BETAPA BURUK DAN BANGSATNYA MEREKA!!ADAKAH INI KERJA2 INI DIBUAT OLEH ANTARA 10RIBU ANJING PELIHARAAN YANG DILEPASKAN!???
NAMPAKNYE ANJING PELIHARAAN REJIM DAH MENYALAK!!
JAGA-JAGA JANGAN SAMPAI DIGIGIT,KALU ANJING-ANJING INI MENGGANAS KITA PANGGIL JER SKUAD PENEMBAK ANJING LIAR!!!TAK PUN GUNA C4!HAHAHA...

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List