Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

BAKAL DIBONGKARKAN.......

INFO DARI amkgelangpatah dan Democrease
Angkatan Muda Keadilan Bahagian Gelang Patah akan bersama kepimpinan Pakatan Rakyat Parlimen Gelang Patah untuk membuat laporan polis berhubung kematian Allahyarham P. Ramlee bin Salam. Laporan polis akan dibuat pada esok hari (22 Mac 2009) di Balai Polis Tampoi, Johor Bahru, jam 11 pagi.

Laporan polis dibuat berikutan bapa Allahyarham, Sdr. Salam bin Awang mahukan siasatan terperinci kematian anak beliau yang mengalami kecederaan yang teruk diseluruh badan terutama di kepala. Menurut En. Salam, anak beliau telah keluar memancing di perairan Pasir Gudang pada malam 13 Mac 2009 bersama seorang kawan. Namun pada keesokan harinya anak beliau masih belum pulang dan cubaan menghubungi anak melalui telefon mudahalihnya juga gagal. Beliau seterusnya merujuk dan membuat laporan polis mengenai kehilangan anak beliau. Setelah siasatan dibuat, Polis Marin Singapura mendakwa telah menjumpai satu mayat di perairan Ponggol Barat, Singapura.

Setelah disahkan oleh keluarga beliau bahawa mayat yang dijumpai adalah Allahyarham P. Ramlee, maka urusan membawa keluar jenazah tersebut dari Singapura dibuat.

Yang menjadi persoalan kini ialah Allahyarham dan rakannya didakwa oleh Polis Singapura telah cuba menyeludup sesuatu ke Singapura. Rakannya pula dipercayai masih hidup dan kini ditahan oleh pihak berkuasa Singapura merupakan Orang Kurang Upaya (OKU) yang mana kaki beliau telah kudung. Tambah mencurigakan apabila pihak Polis Singapura enggan mengeluarkan Laporan berhubung kematian Allahyarham.

Laporan polis yang akan dibuat esok adalah langkah pertama sebelum meminta pihak Wisma Putra campurtangan dalam kes ini.

Sehubungan dengan itu, semua wartawan adalah dijemput pada sidang akhbar yang akan dibuat selepas laporan polis itu dibuat. Kronologi peristiwa tersebut juga akan diedarkan esok.


MELANGKAUI BATASAN MINDA

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List