Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia


SUARA AHLI PARLIMEN PR BERGEMA DI JOHOR
8 Mac yang lalu detik bersejarah genap setahun pemerintahan Kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor,Perak,Kelantan,Pulau Pinang dan Kedah baru jek..dalam tiga hari lepas,ahli parlimen PR dari Perak YB Sivanesan,Terengganu YB Wahid Endut, Selangor YB Zuraidah,dan ADUN dari Johor YB Dr Boo Cheng Hau sendiri telah hadir di Tropical Inn Johor untuk memberikan penerangan isu-isu terkini yang sedang berlaku di negara kita.
Ahli Parlimen dari Ampang YB Zuraidah telah menjelaskan bagaimana nikmat dan rahmat yang sedang diberikan kepada rakyat selangor yang mana kerajaan PR di sana telah mebuktikan keberjayaan merakyatkan ekonomi negeri selangor apabila hasil-hasil kerajaan negeri dipulangkan kembali kepada rakyat negeri Selangor.Contohnya kini rakyat selangor telah menerima air 20 meter padu secara percuma, dan pelbagai faedah lagi yang diterima oleh rakyat selangor dari mula kehidupan sampai meninggal dunia.tapi kita di Johor apa dapat??? ada tanah kena rampas,ada rumah kena roboh,apa yang ada?? habuk pun tarak....
kalu nak tau lebih lanjut apa yang rakyat selangor dapat klik disini
Ahli Parlimen dari Kuala Terengganu YB Abdul Wahid Endut pula telah memberitahu bagaimana Kerajaan Durjana BN bukan baru-baru ini saja telah menggunakan taktik sebagaimana rampasan kuasa di Perak,malah telah melakukan sejak 50 tahun yang lalu telah berlaku..membeli wakil2 rakyat pembangkang memang kerja BN sejak dahulu.
Kehadiran orang ramai yang hadir di majlis tersebut juga meberangsangkan,ramai tokey-tokey cina,india dan segelintir orang melayu juga hadir. Disini menunjukkan bagaimana Pakatan Rakyat bukanlah Parti Perkauman. Kami boleh duduk semeja berunding dan berbincang bersama tanpa pergaduhan tidak sepertimana BN yang bertelagah sesama sendiri.

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List