Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

perjuangan perlu diteruskan...

assalamualaikum kepada semua para pejuang,rasanya sudah lama SJ tidak menukilkan sebarang info kepada pengunjung-pengunjung yang melawat di blog SJ,mulai pada hari ini SJ akan kembali untuk memberikan dan memastkan rakyat di malaysia khasnya di negeri SJ sendiri iaitu johor akan mendapat maklumat yang tepat.

SJ minta berbanyak maaf kepada semua,kini SJ kembali dan akan terus berjuang..
apa isu yang ingin diperkatakan??bahang PRK telah habis tetapi masih ada isu yang perlu dibangkitkan dan diberi keterangan yang sahih kepada rakyat jelata.SJ ingin membawa isu WPI.

apa itu WPI??

WPI ialah singkatan bagi Wilayah Pembangunan Iskandar,di dalam rakyat melihat kemewahan dan apa yang ada di dalam WPI,sebenarnya terdapat banyak yang diselindungkan dan tidak diberikan keterangan yang jelas tentang WPI.Jika kita teliti apakah keuntungan yang rakyat johor akan dapat melalui projek ini,apa?? tiada apa yang dapat hanya sekadar nama yang negeri johor mempunya projek mega yang bernama Wilayah Pembangunan Iskandar.tidak lebih dari itu...dan yang kaya akan bertambah kaya yang miskin akan bertambah papa kedana..!!inilah antara projek air mata rakyat..

Dalam sedikit masa lagi SJ akan menceritakan secara detail apakah yang terdapat di sebalik nama kemegahan projek mega WPI ini...

Lawan Tetap Lawan

Melangkaui Batasan Minda

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List