Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

KISAH SEEKOR SESUMPAH..

salam.,SJ ada terbaca tentang kenyataan sesumpah yang teramat jahanam..

"Saya cabar PAS... buktikan ia parti utama, tunjang dan tonggak dalam Pakatan Rakyat... jika ya, esok saya boleh masuk PAS. Saya tahu mereka tidak boleh (buktikan)," katanya lagi.

Kata-kata diatas adalah kata-kata seekor sesumpah yang tidak bertuan,sesumpah ini digunakan sebagai kambing hitam,dihina,dimaki,diherdik tiada apa pun pada sesumpah ini.Wahai sesumpah siapakah engkau nak cabar-cabar??siapa??engkau ni sedarlah,engkau cuma anjing hitam yang kalau menggonggong pun orang tak takut.SJ cabar wahai si sesumpah sila buktikan kotak-kotank yang engkau cakap dulu mengandungi dokumen-dokumen rasuah pak menteri!!tunjukkanlah wahai sesumpah jika engkau bukan anjing yang menyalak tak tentu pasal!!!buktikan.

Wahai sesumpah adakah engkau telah lupa kata-kata engkau??
Lupakah engkau siapa sebelum engkau menjadi sesumpah?
Siapakah engkau ketika menjadi pemimpin anak muda??
Adakah engkau telah lupa apa yang engkau perjuangkan dahulu??

Taubatlah wahai sesumpah,hidup di dunia ini hanya sementara janganlah engkau hidup bagaikan engkau akan hidup untuk selama-lamanya..Lebih baik engkau diam dari berkata-kata perkataan yang nista belaka!!Lihatlah diri di hadapa cermin,kini engkau tiada apa...ya engkau ada harta,tetapi lihatlah tiada setitik penghormatan pun dari orang lain untuk engkau!!kerana engkau adalah anak muda yang khianat!!!
anak muda yang khianat macam engkau tiada tempat di hati anak-anak muda yang berjuang demi rakyat!!engkau kini berada di lembah jahanam!!janganlah engkau fikir untuk menjahanamkan orang lain..


Taubatlah wahai EZAM SESUMPAH si pengkhianat...!!

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List