Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

MUHYIDDIN BENGKAK berlagak samseng!!

Salam,SJ terpanggil untuk menulis tentang TPM kita yang baru ini,amboi baru jadi TPM nak berlagak pulak,ingat sedikit siapa engkau dulu sebelum TPM!!

"Calon kita nak bela umat Islam dan bawa obor perpaduan. Beliau seorang yang berpengalaman, ada rekod kerja yang baik di sini, bukan seorang penjual ikan, dan berkelulusan tinggi."

Inilah kata-kata yang dikeluarkan oleh Muhyiddin Bengkak!!..betapa penghinaan yang diberikan kepada calon PAS Saudara Fauzi Abdullah..hari ini SJ nak ingatkan kepada semua rakyat Malaysia khususnya rakyat negeri Johor.Ingatlah bahawa manusia inilah yang banyak meragut tanah-tanah orang melayu.Manusia ini juga yang telah menukarkan cuti umum dari hari Jumaat ke Hari Ahad,akibat daripada kejahanaman Muhyiddin Bengkak hari kebesaran orang islam iaitu 'Sayyidul Ayyam' hari Jumaat telah dilupuskan,Hei Muhyiddin Bengkak kami rakyat johor tidak lupa apa yang pernah dibuat masa engkau menjadi MB Johor!!

Jangan berlagak sangat,biar pun saudara Fauzi Abdullah adalah Pemborong ikan akan tetapi saudara Fauzi Abdullah mencari rezeki yang halal bukannya merompak tanah-tanah rakyat sebagaimana yang engkau lakukan!!!. Baguslah idea Tuan Guru Nik Aziz meletakkan saudara Fauzi sebagai calon,calon macam inilah yang terbaik kerana calon ini diangkat dari kalangan rakyat biasa yang tahu bagaimana susah payah rakyat bawahan dibelenggu masalah setiap hari.Kalau letak calon belajar tinggi menggunung pun tiada guna,kerana calon sedemikian biasanya tidak memahami masalah orang bawahan malahan tidak mempedulikan kesusahan rakyat!!

Ingat sekali lagi jangan kau hina Pemborong Ikan wahai Muhyiddin Bengkak,kerana Pemborong Ikan lebih mulia dari engkau.Engkau lebih hina dari pemborong ikan....!!

SJ Sokong sepenuhnya saudara Fauzi Abdullah sebagai calon di PRK Manek Urai...

Lawan Tetap Lawan!!!!!

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List