Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Adakah Orang Melayu di Johor mampu Beli???

APAKAH KEUNTUNGAN KEPADA ORANG MELAYU DI JOHOR JIKA PROJEK INI TIDAK DIBANTAH DAN DITERUSKAN!!!!












Danga Island - Konsep Bandar Pulau Pertama Di Malaysia!

Hebatnya pembangunan di Malaysia sehinggakan sebuah kawasan perumahan mewah bakal siap tidak lama lagi di Teluk Danga, Johor Bahru dan ia adalah merupakan salah satu daripada projek Iskandar Malaysia (IM) yang sedang pesat dibangunkan di selatan Semenanjung Malaysia.
.
Selepas membuat laporan kepada SPRM pada pagi tadi, saya bersama exco DPPNJ Sdr Zaaba Bin Haji Ibrahim yang juga merupakan Pegawai Khas saya, telah melawat tapak pembinaan perumahan yang dibina di atas sebuah 'pulau jadian' yang dijangkakan akan terbina lebih kurang 150 buah rumah mega mewah yang katanya harga sebuah rumah bermula daripada RM 4 juta sehingga RM 11 juta.
.
Rumah yang berkonsepkan Mediterranian, Australia dan Bali ini akan dikelilingi oleh air laut dan mempunyai tempat bot dan kapal berlabuh sehinggakan ada yang betul-betul berlabuh di hadapan jalan masuk ke rumah.
.
Berdekatan dengan kawasan tersebut terdapat beberapa buah kampung iaitu Kampung Danga dan Kampung Bakar Batu dan katanya akan dihapuskan daripada muka bumi tidak lama lagi kerana ia juga termasuk di dalam pelan pembangunan Iskandar Malaysia.
.
Maklumat lanjut akan didedahkan pada masa akan datang. Sila klik alamat dibawah untuk membaca sendiri tentang Danga Island.

Khairul Faizi Bin Ahmad Kamil
Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Johor
7 September 2009, 4.24 petang,
Pejabat DPPNJ Simpang Renggam Johor.

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List