Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

CERAMAH PERDANA : YB. DATO' SERI ANWAR IBRAHIM : CUBAAN MEMBATALKAN PROGRAM TERSEBUT OLEH PEMUDA UMNO KULAI


Ketua Umno Bahagian Kulai, Datuk Adam Hamid dan Pemuda Umno Kulai agak terkesan dengan berita kehadiran Dato' Seri Anwar Ibrahim ke Kulai.

AMK Gelang Patah yang sudah beberapa malam berkampung di Kulai bagi membantu PKR cabang Kulai membuat sebaran mengenai ceramah tersebut menerima berita bahawa terdapat cubaan membatalkan program ini apabila Pemuda Umno Kulai mendesak pihak Polis supaya tidak meluluskan permit ceramah tersebut. Perbuatan "bangsat" tersebut amat2 di kutuk dan jelas memperlihatkan kebaculan Pemuda Umno Kulai yang tidak berani berdepan dengan kenyataan. Jika sebelum ini Pemuda Umno Kulai begitu lantang melabelkan Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat termasuk Ketua Bahagiannya, pada 22 November nanti Dato' Seri Anwar Ibrahim akan memperjelaskan kepada hadirin siapakah sebenarnya pengkhianat.

Apakah rumah Ketua Umno Bahagian Kulai yang bernilai lebih RM3juta ringgit tiada unsur2 "PENGKHIANATAN" beliau kepada rakyat...????

Jika kamu berani menjual, kami Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor sanggup membeli... Jika benar Pemuda Umno Kulai anak jantan, ayuh kita bertempur secara ilmiah bukan bertindak umpama pondan mensabotaj program kami....

**** Kepada mereka2 yang mengaku ahli atau mana2 pimpinan PKR yang bertindak untuk mensabotaj/tidak membantu gerakerja program ini kerana masalah peribadi, kami mendesak mereka2 ini keluar dari PKR dan jangan membarahi ahli2 yang lain dengan perangai "bangsat" yang berkepentingan peribadi. Sewajarnya semua ahli PKR bersatu hati untuk menyambut kehadiran Ketua Umum dan mengenepikan seketika masalah peribadi namun jika ada pimpinan/ahli yang berperangai seperti Umno yang mengharapkan program ini gagal, nyah kamu dari PKR. Kami tidak perlukan ahli atau pimpinan sebangsat ini.

SJ-"APA YANG DIKATAKAN OLEH AMKGP ADALAH BENAR,DAN SJ NAK TAMBAH SESIAPA YG BOIKOT PROGRAM INI MEREKA ADALAH 'PENGKHIANAT PKR SENDIRI!!BOLEH BERMABUS DARIPADA PKR!!PKR TETAP HIDUP AWALUPUN SESUMPAH EZAM KELUAR DARIPADA PKR!!!"

SEDANGKAN BAH KAPAL TAK HANYUT INIKAN PULA KEMARAU PANJANG!!

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List