Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Hobi Pelik Azalina Othman Sejak 52 tahun yang lalu...

Salam..kepada semua rakan-rakan bloggers sila sebarkan maklumat dibawah,SJ dapat daripada
http://suaraselatanonline.blogspot.com/


Saya tidak mahu memberi sebarang komen kerana gambar ini boleh mencerita seribu bahasa, gambart ini di ambil di ruang letak kereta di rumah Azalina , bukan saya yang ambil , saya menerima e mail dan menyiarkan gambar ini. Saya tahu gambar kereta ini adalah koleksi Azalina. Porche , Mercd , Smart Car, Land Rover , Alphard , banyak lagi entah parking di mana. Di Pengerang juga ada lagi dalam simpanan. Mana datang wang untuk membeli kereta ini.

Untuk anda membuat penilaian dan memikirkan. Bayangkan betapa susah atelit kita mahu berlatih kerana tidak cukup kewangan, betapa susahnya kita membayar cukai dan betapa kah hina nya wang ini adalah wang rakyat digunakan untuk kemewahan seorang menteri. Bukan kami tipu, Anda pernah tenguk nombor pendaftaran WLV 3 ketika Azalina menjadi menteri di KBS dan Pelancongan . Ini nombor kereta rasmi nya.

Ini sebahagian dari duit yang digunakan untuk beli kereta, untuk joli , hadiah kekasih dll.Fikirkanlah tidak sampai dua pengal menjadi menteri , habis duit MSN , Habis suit kem pelancongan. Nasib baik tidak disenaraikan lagi. Nanti kita dedahkan pembaziran duit rakyat lagi. Dasyat eh...... habis duit rakyat , Kira saja lah berapa semua. Belum lagi yang dia joli belum lagi kereta yang dia beli untuk janda pensyarah Uitm itu dll. Wahai penduduk Pengerang , inilah wakil parlimen kamu, kamu bersyukur kerana dapat ahli Parlimen terkaya. Mungkin kereta ini tidak menggunakan nama Azalina, tapi sendieri faham lah. Lepas ini kita siarkan gambar senarai rumah Azalina. Apakah dia wanita terkaya di Malaysia?

DIA KATA , I TIDAK ROMPAK DUIT RAKYAT , I TIDAK TIPU MELAYU, MANA DATANG DUIT INI, INI DUIT SEBAHAGIAN MELAYU INI DUIT RAKYAT . KENAPA GUNA UNTUK KEMEWAHAN DIRI ? TENTU SHEILA ON 7 TERINGAT INGAT LAGI KATA KATA INI, KENAPA DIAORANG ROMPAK DUIT RAKYAT AH??????? TANYA AZALINA KEPADA KAMI , REFER TO OTHER MINISTER.KAMI BUKAN BODOH LAH AZALINA, SUNGGUHPUN KAMI ANGGUK ...........

Kepada seluruh rakyat jelata yang berada disekitar kawasan PARLIMEN PENGERANG terutamanya pakcik-pakcik, makcik-makcik, atuk-atuk dan nenek-nenek yang sering mengalami kesukaran mendapatkan perkhidmatan Teksi mahupun Bas ting ting... maka bolehlah datang ke rumah wakil rakyat pilihan pakcik-pakcik, makcik-makcik, atuk-atuk dan nenek-nenek untuk meminjam kereta mewah ini.

Seorang kenalan dari PKR yang merupakan MPT menalefon dan menyarankan agar suatu siasatan menyeluruh dijalankan keatas Mantan Menteri Belia Dan Sukan yang diragui jantinanya sejak sekian lama. Ayuh rakyat Johor khususnya di Parlimen Pengerang, bersiap sedia lah kita untuk membongkar dan menyewa kereta-kereta mewan Azalina Othman ini..

Untung nasib bole pinjam buat angkat hasil Sawit kat ladang bapak aku...

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List