Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Pendekar Sudah Membuka Langkah!!!


Salam reformasi,nampaknya semangat reformasi 98 kian kembali,semalam SJ amat rasa gembira dan teruja dengan kata-kata dari DSAI,betapa naik semangat SJ mendengarnya.Dibawah antara kata-kata daripada Pendekar Anwar Ibrahim!!




"Sekarang silakan Najib. Masuk sahaja dan sentuh Selangor, kita bertempur habis habis-n," katanya. "Jangan ada anak-anak kecil yang nak bermain-main di sini, saya datang kerana ada pengalaman. Kalau ada anak kecil main-main, kita tangkap dan lempar keluar," katanya "Ini markas kita, ini kubu kita. Dia datang sentuh, kita lesing dia,"


Lihatlah betapa kata-kata DSAI mampu menggoncangkan jiwa anak muda,SJ ingin menyeru kepada mana-mana anak muda yang masih lesu ayuh bangkit segera,inilah masa kita,inilah era kita,kitalah yang mampu mencorakkan pentadbiran negara di masa akan datang,kuasa berada di tangan kita,andai salah langkah kita binasa di akan datang.Kita turun bersama membantu menjayakan program DSAI di Kulai Johor,kita turun dengan hati yang nekad.Perjuangan kita bermula dari sekarang bukannya boleh dilengah lagi.Ini jalan kita,jika kita tidak berani jangan berani mengatakan yang kita 'anak muda',anak muda harus berani,bukan berani buat jenayah tapi berani melakukan perubahan!!

Kita harus ambil serius kata-kata DSAI seperti diatas,jangan kita tidak bertindak,bilamana semangat Pendekar sudah menyerap ke dalam jiwa DSAI,adakah anak muda menjadi bertambah 'lembik'??Jangan malukan anak muda,sepatutnya kita berada di barisan hadapan berjuang bersama pendekar kita demi perjuangan yang suci ini.SJ semdiri dapat merasakan semangat itu,bagaimana rakan-rakan yang lain??kita bukan mahu bertempur bergaduh,kita bukan mahu menjadi penjenayah,kita bukan mahu merompak hasil negara,tapi apa yang anak muda mahu kita mahu buka minda rakyat Malaysia supaya tidak menjadi bangang,kita nak jadikan Rakyat Malaysia yang mempunyai minda terbuka yang boleh berfikir secara rasional itu perjuangan kita.

Peringatan kepada Najib,jangan sesekali fikir kami anak muda hanya boleh digunakan untuk pasang poster,pasang bendera,jadi pencacai sahaja,tapi ingat bilamana anak muda sudah bangkit,maka ketika itu sesiapa pun tidak mampu menghalangnya,bangkit demi pertahankan kerajaan rakyat,jangan pernah ada difikiran untuk sentuh 'pendekar' kami,kami akan pertahankannya!!.Ayuh segera bangkit demi kebendaran dan keadilan untuk rakyat!!!

We Will Fight and Never Surrender!!!!!!!!!!!

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List