Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Suara Rakyat......

Luahan dari sdr. Shahran..

Saya berada di lokasi berkenaan pada mlm itu…sememangnya ada perancangan jahat untuk gagalkan ceramah DSAI sbb…
-orang yang menjerit bagaikan kena sawan mengutuk dan memaki DSAI adalah budak2 hingusan yang tek kenal erti politik pun…budak2 sekolah yang kencingnya masih bercabang lagi…saya manyaksikan ini…
-hanya beberapa kerat sahaja yang menjerit bagai dirasuk…memang dirasuk hantu UMNO kerana jika tiada upah mustahil mereka menjerit tanpa mereka tahu apa yang dijeritkan..
-polis bersepah pada malam itu, malah sejak dari awal lagi FRU telah berkumpul di kawasan balai Air Bemban..kenapa perlu FRU? sbb mereka dah tahu tentang provokasi yang telah diatur oleh bangsat UMNO..dan ini peluang untuk mengagalkan ceramah dengan alasan faktor keselamatan..
-semasa ketibaan DSAI, polis beri isyarat kepada kumpulan yang berkumpul…”dah sampai, cepat bro…kemudian polis pun bersama di sekeliling budak2 hingusan itu..kenapa mereka tidak halang budak-budak bodoh tu buat provokasi? sebab….
-kenapa tak tangkap dan sumbat je budak2 bodoh yang menjerit tu kedalam black maria…sebab mereka menyebelahi UMNO? kalau lah orang PKR, dah lama kena sebat dengan polis..

kalau ikut kenyataan OCPD Kulai, permit tak diluluskan kerana mengelakan fitnah berluasa…fitnah apa maksudnya? OCPD pun dah bercakap mcm orang UMNO..gaji OCPD memang dibayar oleh kerajaan BN tapi jgn lupa bahawa itu duit rakyat..OCPD tak layak memihak…

Sepatutnya UMNO tak perlu kacau pun program ceramah ini sbb ianya tak ganggu sesiapa pun..kalau nak datang boleh, tak datang pun tak siapa paksa..sepatutnya biarlah program diteruskan, kalau UMNO buat apa2 program, tak seorang pun ahli PKR ambil peduli..UMNO terlalu takut pada bayang2 sampai hak untuk berceramah pun dinafikan..kebetulan pula polismengikut telunjuk mereka……sampai masanya nanti, tahulah nasib kamu UMNO…jangan ingat kegagalan malam itu bukti kejayaan UMNO tetapi sebenarnya ramai yang kecewa dgn tindakan biadap puak2 UMNO dan tak hairan lah mlm tu orang UMNO sendiri mengutuk tindak tanduk pemuda Senai mengupah budak2 untuk berlakon sasau menjerit mcm gila babi…

kepada DSAI pula, jgn serik datang Johor…ramai penyokong DSAI kat Johor dan semakin menggila orang2 UMNO, semakai ramai orang2 UMNO berpaling tadah dan menyertai PKR…ini adalah kebenaran berdasarkan tinjauan rambang saya..

AYUH DSAI DAN PKR,,,TERUSKAN PERJUANGAN KITA……

dipetik dari anwaribrahimblog.com

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List