Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Zul nordin macam Budak-Mudak!!!

Dalam Konvensyen KEADILAN Pulau Pinang, DSAI telah menunjukkan ketegasan siapa yang pemimpin yang malas dan khususnya yang tak nak hormat dan ikut dasar parti sila keluar !!!

Tidak ada yang pelik ketegasan ini memang sudah disebut beberapa kali oleh DSAI dalam mesyuarat MPT. Namun kali ini mungkin sebagai signal keras ia disebut secara umum.

Kemudian Naib Presiden KEADILAN, YB Sivarasa Rasiah memperakui kenyataan tersebut dan 'mengkenenkan' kenyataan tersebut kepada YB Zul Nordin yang memang seringkali kontra dengan kenyataan parti. Dalam banyak hal dia secara sengaja mengeluarkan komen agar disiar media dengan komen yang bercanggah dan sering kali pula bersama dengan kenyataan pemimpin dan kelihatan seolah mendokong tindakan Bn.

Respon dari kenyataan tersebut beliau mencabar Sivarasa untuk letak jawatan sebagai Naib Presiden dan kemudian bertanding 1 lawan 1 dengan dia.... Kepada Zul Nordin ingatlah kenyataan pada media hendaklah difikirkan dulu bukan macam ayat ceramah. Perlembagaan parti tidak membenarkan perkara tersebut berlaku. sila klik sini

Menurutnya yang disiarkan Malaysiakini.com menyatakan kononya itu akan jadi cara beliau dapat buktikan bahawa ahli parti menyokong beliau.

Kepada Zul Nordin ingatlah kemenangan kamu di Kulim itu pun bukan kemenangan peribadi.... Ingat tak kamu yang kamu membawa manifesto parti, 5 janji Anwar dan malah DSAI sendiri turun ke Kulim untuk memastikan kemenangan kamu. Kamu menang dengan janji DSAI. Maka kalau DSAI pun kamu tak hormat dan kamu nak buat 'otak' sendiri.... maka kamu yang harus letak jawatan sebagai ahli parlimen!!!

Sudahlah tumpu buat kerja jangan asyik nak mengarut dengan kenyataan yang sengaja menyonsang kenyataan dalam parti, sebabnya orang bukan bosan dengan kamu sahaja nanti. Orang ramai akan tengok kamu ahli parlimen PAKATAN maka kalau asyik merapu orang akan salahkan PAKATAN.....

sumber Che'gubard

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List