Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Jika Benar seperti kata YB Karparl Singh........



makin tua makin garang..tabik TUAN SINGH!!!

Salam...erm..berita ni panas juga..nampaknya sejak Malaysia semakin hilang keadilan dan institusi kehakiman dipijak2 oleh barua APCO Yb Karparl Singh semakin berani..Tabik Tuan Singh..Berani kerana benar takut kerana salah!!.berikut petikan kata2 YB Karparl



apakah ini wahai najib???


Berikut petikan kata-kata Najib yang dipertikaikan oleh Karpal itu dalam bahasa Inggeris. “I want to make a deal with you. Can we have an understanding or not? The understanding is quite simple. I help you, you help me,” kata Najib. Menurut Karpal, Najib menjanjikan kerajaan persekutuan akan memberi RM5 juta untuk projek tebatan banjir di Sibu jika BN menang pilihan raya berkenaan. “Ini jelas mencabuli Akta Kesalahan Pilihan Raya.

Jika tidak berhati-hati, PM akan dihumban ke penjara. Kita mungkin terpaksa adakan pilihan raya kecil di Pekan,” kata Karpal.
Beliau bercakap kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat pertama Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen bagi membincangkan dakwaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa 1Malaysia diciplak dari One Israel.

Persoalannya sekarang jika apa yang diperkatakan Yb Karparl boleh mendakwa Najib ke mahkamah sekaligus menghumban PM 1Malaysia itu ke penjara siapakah bakal menggantikan najib???adakah Rosmah sendiri atau Muhyiddin Sembab??

kalau ikut teori aku sekarang ini tiada yang layak untuk menggantikan tempat najib ni..muhyiddin langsung tak boleh pakai..cakap tak serupa bikin..SJ paling tidak boleh lupa
sehingga kini ialah dosa jahanam yang dibuat muhyiddin menukar dari hari jumaat ke ahad sebagai cuti umum..inilah satu pengkhianatan besar muhyiddin terhadap bangsa dan agama!!. Kita lihat masih adakah sisa2 keadilan dalam badan kehakiman negara yang kian hari semakin membuat rakyat hilang percaya dengan institusi ini..tapi ibarat kata mak aku 'kalau die buat macam manapun ALLAH yang akan menetapkan segalanya..kuasa mutlak itu hanya pada NYA!!

Anak Muda Lawan Terus Lawan!!

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List