Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Che'gubard Meneruskan Perjuangan Tanpa Jawatan!!



Salam Reformasi dan salam perjuangan,selesai sudah pemilihan 2010 yang memeritkan.Hari ini SJ melaporkan Che'gubard ceramah buat pertama kalinya selepas selesai pemilihan tanpa jawatan apa-apa dari PKR kecuali Ketua Cabang Rembau.SJ melihat begitu besar jiwa anak muda ini sehingga tiada jawatan pun boleh mampu berceramah bersama Ketua Menteri Pulau Pinang Sdr YB Lim Guan Eng.Menurut laporan rakan SJ di sana dianggarkan hampir seribu orang hadir walaupun keadaan cuaca yang kurang baik.



Hadirin yang hadir tidak berganjak dari tapak ceramah.Seperti biasa kalau ceramah di mana-mana Che'gubard tidak akan selesa,katanya badan "sey gatal2 kalau tak cerita pasal Rosmah" cerita yang sama juga dibawa supaya rakyat tidak akan pernah lupa kisah altantuya.



Keadaan ini memperlihatkan bahawa jawatan bukan segalanya,walaupun SJ sudah agak rapat dengan Che'gubard banyak lagi yang Sj tidak ketahui,tapi dalam keadaan demam ini SJ ambil pendekatan untuk menyelongkar semula blog Che'gubard dari mula-mula penulisan beliau dari sebelum kahwin hinggalah selesai detik 12 tahun ini...jika berdasarkan sejarah di saat inilah arwah ezam khianat..tapi Che'gubard masih setia bersama parti.Betapa tinggi semangatnya,jika diteliti sejak 12 tahun yang lalu begitu banyak sumbangan Che'gubard kepada parti namun tidak pernah sekali Che'gubard gilakan jawatan.





Banyak desas desus yang SJ dengar ada yang mengatakan Che'gubard akan keluar parti,ada yang fitnah kata Che'gubard orang zaid,SJ doakan orang yang buat fitnah itu akan bisu buat selamanya!!..ada juga yang kata Che'gubard akan 'berguru' semula..erm jawapan itu hanya tuan punya badan yang tau,yang pasti sepanjang SJ kenal Che'gubard dia bukan seorang pengkhianat kepada kawan-kawannya mahupun parti sendiri.SJ tau dalam masa 2-3 tahun lagi satu gerakan massa rakyat yang kuat dari Anak Muda akan subur mewangi di bumi Malaysia ini dan bakal dipimpin oleh Che'gubard..nantikan....

gambar sekitar jamuan selepas ceramah Che'gubard bersama YB Lim Guan Eng







Sekian dari SJ malam ini..
mood : demam panas lepas selesai pemilihan...bila dengar Che'gubard berceramah hari ini panas kain reda..


Anak Muda Mendesak Perubahan!!

2 comments:

Sang Kancil Guru December 1, 2010 at 4:05 AM  

Chegubard tidak disukai oleh kurniaan Tuhan Anwar Ibrahim, macam mana? Tak adil pilihan PKR ada campur tangan daripada Anwar Ibrahim.

ahmad ali dolah December 2, 2010 at 8:43 PM  

salam reformasi...

tahniah pkr kerana telah berjaya melepasi proses pemilihan. walaupun ada beberapa kepincangan namun hak setiap ahli untuk mengundi tertunai..

berbeza dgn umno yang konon-konon telah lama berjuang akhirnya terpaksa tangguh pemilihan kerana takut lagi cepat berkubur..

-pelik tapi benar-

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List