Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

UMNO Mengakui UMNO Dah Nak MAMPOS!!!



salam Reformasi dan Salam anak muda...salam beribu kemaafan kepada rakan2 yang sentiasa menantikan update dari blog SJ,ramai sungguh yang bertanya dan banyak persoalan yang timbul..ada yang mengatakan adakah SJ sudah gugur semangat,adakah SJ sudah mula kendur dan mengundurkan diri ke belakang??semua jawapan itu salah sama sekali..dalam perjuangan sebagai pembangkang SJ bergerak dengan duit sendiri,jadi dalam beberapa ketika SJ tidak sempatnak update blog tapi SJ nak bagitau kat sini SJ bukan berundur malah semangat melawan untuk terus berlawan bagi menumbangkan pemerintah zalim BN Durjana tetap berkobar-kobar...!!Lawan tetap Lawan!!..alahamdulillah berkat rezeki yang allah dah beri SJ kini ingin meneruskan penulisan blog..



UMNO ajar budak-budakjadi kurang hajar dengan perkataan tidak sopan

Walaupun SJ dah lama tidak menulis tetapi hampir setiap hari dan saban waktu SJ melihat dan mendengar di mana-mana sahaja ada sahaja kutukan dan makian terhadap BN durjana!!semakin hari orang kian meluat dengan Najib dan konco-konconya!!Orang UMNO sendiri yang dulunyer totok gila babi kini juga telah mula meninggalkan UMNO..orang UMNO sendiri cakap tuduhan sial terhadap DSAI adalah satu fitnah keji dan jahat malah mereka sangat2 sudah mula hilang kepercayaan terhadap UMNO BN!!!Tuduhan sial terhadap DSAI akan menyebabkan UMNO semakin hampir dengan liang lahad...masa untuk kebumikan ARWAH UMNO kian semakin hampir...

Ini Kisah benar..baru2 ini SJ bersama rakan AMK Johor hadir ceramah di Taman Pulai Perdana,penceramah pada malam tersebut terdiri daripada Presiden PAS Tuan Guru Hj Hadi dan Dato' Chua Jui Meng dari PKR.Pada malam tersebut UMNO dah tukar cara kerja,dahulunya itu kerja kami dari pembangkang tapi kini UMNO sudah mula cuba2 membiasakan diri untuk jadi pembangkang memang bagus..pada malam tersebut mereka mengedarkan risalah2 yg kononnya hendak disampaikan kepada rakyat..mereka dah mula tau yang xlama lagi mereka bakal menjadi pembangkang...mereka sudah mula bekerja keras untuk meyakinkan rakyat tidak sepertimana dahulu hanya menyerang melaui media massa.UMNO kian terdesak mengemis sokongan rakyat...!!



beruk terlepas dari zoo..

Isu2 bodoh dan bangang sedang direkacipta oleh UMNO..contoh isu terbaru mereka berdemo sebab tak boleh masuk pejabat Ketua Menteri..si mamak Rizal memekik macam Kera!!apa lah punyer bangang..hang ingat pejabat Ketua Menteri tu pasar jual sayur ker??bodoh macam bangsat!!dah lama sungguh SJ tak maki puak2 dajal nie!!Kurang ajar a.k.a bangang..kalu betol pun bangang janganlah tunjuk terang2 yang diri tu bangang...!!SJ sungguh tak paham..apa nak jadi dengan UMNO ni kian hari kian melalut ketandusan isu...!!



walaupun dalam usia dan dalam keadaan kekuatan tidak sekuat saifool bangsat masih difitnah sebegini rupe..memang siapayang wat fitanah ni manusia yang cukup hina!!!

Wahai ahli UMNO yang masih tertipu..sedarlah bahawa UMNO sudah jauh meninggalkan landasan perjuangan,perjuangan hak orang melayu pun sudah tiada apa lagi bangang dok dalam UMNO tu??apa lagi yang nak diperjuangkan..sedarlah dari sekarang selagi masih sempat menyesal..sungguh malu jika ketika UMNO dikebumikan anda masih bergelar ahli UMNO...masa tu malu semalunyer layak untuk anda!!!SJ harap mana2 ahli UMNO yang cerdik ayuh tinggalkan perjuangan yang sia-sia itu..mari bersama merealisasikan "Rakyat Memerintah Bukan Diperintah...sila hentikan segala kebodohan anda wahai ahli UMNO..!!



Hari ini DSAI dimalukan di mahkamah tapi ingat itu mahkamah dunia boleh dipedajalkan tapi mahkamah akhirat menjawablah siapa yang mereka fitnah tersebut dan orang yang percaya dengan fitnah bangsat ini!!!!

Ayuh anak muda kita kembali semula,bangkit kita bersatu menentang kezaliman!!!

Lawan Tetap Lawan!!!

1 comments:

Anonymous February 23, 2010 at 11:22 AM  

berjihad demi kebenaran...UMNO dibawah Najib harusss diKUBORKAN.......demi ALLAH aku akan berjihad demi kebenaran dan keadilan!!

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List