Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Konvoi Anak Muda Malaysia sedang menuju ke Permatang Pauh..

Salam Perjuangan..SJ bersama dalam Konvoi Anak Muda menuju ke Permatang Pauh,bermula berkumpul tadi di Dataran Senawang,konvoi terus menuju ke Taman Medan,berhenti di sana rombongan Konvoi telah disambut oleh Anak Muda dari kawasan Taman Medan bersama YB Haniza Talha. Kami juga diraikan oleh Blank GAMMA dan Mel Wings,sedikit acara santai di sana sambil Bro Blank menghiburkan rombongan.Selepas itu rombongan telah dilepaskan oleh YB Haniza untuk terus menuju ke Kg Kuantan.

Rombongan sampai di Kg Kuantan telah disambut oleh Yb Yaakob Sapari,YB Khalid Samad dan Ketua Kampung di situ.Sedikit ucapan telah diberikan oleh Che'gubard,YB Khalid Samad dan YB Yaakob Sapari,selepas itu doa telah dibaca oleh Ketua Pemuda PAS di situ. Kemudian rombongan telah dilepaskan untuk terus menuju ke Tapah dan akan bergabung dengan anak muda di sana.

Sehingga sekarang hampir 200 biji motor telah bersama dengan rombongan konvoi hampir 1 Km.Sampai di Tapah akan bergabung lagi dengan anak muda di sana.

Jam 2.30pagi rombongan konvoi telah sampai di Perhentian Tg Malim..sekarang menuju ke Tapah untuk berehat sebentar di sana..


setakat ini dulu laporan dari SJ

ANAK MUDA MENDESAK PERUBAHAN

1 comments:

Anonymous December 25, 2010 at 2:32 PM  

SYABAS ANAK MUDA! TERUSKAN JUANG ANDA....

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List