Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Johor akan bertukar JOHOREPORE jika UMNO terus Memerintah!!!



negeri yang aku sayangi!!!

Sedarlah wahai rakyat JOhor..kalau ikut sekarang ni pun kita duduk Johor dah macam bukan duduk kat Johor..Pemilikan harta di Johor juga telah banyak jatuh kepada warga Singapura.Adakah kita ingin merempat di Negeri sendiri satu masa nanti.Jika tidak fikirkan sekarang fikirkan generasi selepas kita.Fikirkan masa depan mereka,masihkah ada tempat di Johor untuk Generasi akan datang.Lihatlah apa yang telah berlaku baru2 ini ketika Najib datang ke Singapura.
Kerajaan Najib tunduk kepada tekanan antarabangsa dengan memberi laluan kepada Singapura untuk mengambil tanah berdaulat Tanjung Pagar.



adakah orang melayu mampu membeli rumah di sini jika harganya melebihi RM1Juta?????

Semua Najib nak bagi dengan Negara luar..apa nak jadi dengan nasib kita akan datang.Projek Mega Di Danga bakal naik rumah-rumah mewah betol nampak ada kemajuan tapi persoalannya siapa yang akan menghuni rumah-rumah mewah itu??Adakah bangsa kita mampu membeli rumah-rumah itu??Apa keperluan membuat rumah mewah seperti itu jika masih ada rakyat yang tidak cukup pendapatan untuk sara seisi rumah.Rakyat Johor bukalah mata seluasnya pandang pada Negeri-Negeri yang telah diperintahh oleh Pakatan Rakyat.Jika didengari dari Media Arus Durjana sudah tentulah hanya keburukan yang didengar.Mahukan kebenaran pergi sendiri lihat apa yg rakyat dibawah Negeri pakatan Rakyat dapat.




apa lagi yang UMNO pertahankan terhadap rakyat Johor??



ke manakah perginya HAK Keistimewaan orang melayu???



jika rakyat Johor tidak berubah tangisan-tangisan seperti ini pasti akan berulang..tiada guna menangis bila nasi dah jadi bubur.Hukumlah UMNO dalam PRU 13!!

Masa untuk berubah sudah sampai,Perubahan bukan harus ditunggu lagi tapi perlu didesak agar pemerintah sekarang tak buat negeri ni macam bapak dia yang punya.Jangan hanya tahu membazir buat projek mega..akhirnya rakyat tak dapat manfaat negeri jadi muflis..Jangan biarkan diri anda terus ditipu UMNOAPCO..Ayuh rakyat johor khusunya Anak Muda kita bergerak maju ke hadapan bersama-sama Pakatan Rakyat.Anak Muda perlu ingat jika tidak dari sekarang memperjuangkan nasib sendiri dan nasib bangsa akan datang generasi akan datang hanya akan menjadi Kuli Batak seumur hidup di Negeri Sendiri.




Pertahankanlah Hak anda PRU13 kian hampir..Tumbangkanlah Kerajaan yang tidak mempertahankan hak rakyat!!!Jangan biarkan maruah kita tergadai hanya dengan Rm100,Rm200..nilai maruah kita lebih tinggi dari Harga Rm itu!!!

Anak Muda Pengayuh Peubahan!!!

Lawan dan terus Lawan!!!

2 comments:

jebat_berani May 28, 2010 at 1:04 AM  

salam sahabatku..

pilihanraya umum ke-13 nanti sepatutnya menjadimedan terbaik bagi rakyat johor membalas perbuatan najib altantuya ini...

jika rakyat johor masih memberikan peluang kepada najib altantuya dan kuncu-kuncunya memerintah malaysia dikuartiri negeri johor pula yang diserahkan kepada singapura...

perkara ini bukanlah sesuatu yang mustahil..di era pemeritahan najib altantuya ini semuanya seakan tidak mustahil baginya....

justeru itu menjadi tanggungjawab kepada kita semua pejuang agama,bangsa dan negara untuk menjatuhkan rejim najib altantuya ini..selamat berjuang buat sahabat sekalian...

hans May 28, 2010 at 12:15 PM  

yups
risau juga
entahlah
gov now buat apa2 keputusan ikut kepala otak diorang jer
tak ada perbincangan dengan rakyat langsung
itu pasal jadi macam nih
apalah nasib malaysia di masa akan datang

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List