Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

Mat Ezam Serang Serambi Makkah,Sekolah Dipolitikkan!!!



Salam..pagi ni memang dah terfikir dari malam tadi lagi apa nak ditulis..seperti yang SJ bagitau SJ akan kejar mamat bangkai ni.Senatak Ezam..itulah gelaran yang terbaik buat Mat Ezam pada masa ini.Malam tadi member blogger SJ telah pergi ke sana untuk membuat liputan 'Kesah Benar' seperti yang sama di Johor.Program telah diadakan di SMK Zainab 2 di Kota Bharu,ini menunjukkan betapa bangsatnya UMNOAPCO.Kalau kita dengar dari media arus durjana TV3 Suku,sering melaporkan kononemnya Pakatan Rakyat sering menggunakan Surau/Masjid sebagai tempat berpolitik...yang ni gunakan sekolah apa citer???

Institusi pendidikan juga telah disalahgunakan..inilah pandai mengatakan orang sendiri yang buat.Bagi SJ bilamana keadilan semakin terhakis dari bumi Malaysia ini maka UMNOAPCO terdesak mencari sokongan semula.Mereka akan menggunapakai segala kemudahan yang ada termasuklah Mat Ezam..Mat Ezam ibarat perkakas yang digunakan UMNOAPCO untuk menyerang pimpinan Pakatan Rakyat khususnya AIM TARGET Mat Ezam adalah DSAI.Seorang yang tidak berprinsip bercakap soal moral,soal maruah soal akhlak..pigi mampos lah Ezam..SJ satu ketika dulu pernah meletakkan Ezam sebagai Ikon dan inspirasi perjuangan,tapi kini segalanya musnah Mat Ezam telah meletakkan diri dibawah sekali dan menghapuskan segala pandangan positif Anak Muda terhadapnya.



Menurut rakan blogger malam tadi seperti biasa Mat Ezam dengan cerita dokumen yang berkotak-kotak,manakala Zahid jadi tukang maki hamun paling hebat.Segala kata-kata kesat dilemparkan,tidak kurang juga menyerang Tok Guru Nik Aziz.Hei Zahid bangsat jika dibandingkan ko dengan Tok Guru,Ko ni tidak ada moraliti langsung malah tidak sepadan dengan Ulama' pun.Betapa biadapnya ko menyerang Tok Guru.Satu hari balasan akan datang..ingat sikit Ulama' adalah Pewaris Nabi-Nabi.Tunggulah masanya pasti akan tiba kepada penghina-penghina ulama' seperti Zahid dan lain-lain.

Antara kata-kata yang tidak boleh kita lupa menurut rakan blogger Mat Ezam mengatakan dia ikhlas dalam perjuangan tapi dari kata-kata Si Mat Katak ni kita dah boleh tau Siapa Mat Ezam yang sebenar.

1- "Anwar tu hanyalah seorang banduan, apa yang seorang banduan dapat beri pada saya..?" kata Ezam sebagai bukti dia ikhlas dalam perjuangan...

2- "Saya BERHAK dilantik sebagai Senator..!"

Ikhlas sangatlah Ezam..Ikhlas kepala hotak ko!!,kalau aku tengok balik video Mat Ezam yang dulu yang mana diungkapkan kata-kata ini "mana ada seorang yang masuk UMNO itu Ikhlas"ingat semula kata-kata itu wahai Mat Ezam.



Zahid Mat Arip pula pada malam itu telah menjadi Juara Tukang Maki paling hebat..semakin dengar semakin panas,semakin dengar semakin dengar makin membara di hati.Dari awal dia berceramah, sampai habis ceramah, perkataan "Al-Juburi" tak lepas dari mulut dia, Tok Guru Nik Abdul Aziz dihina cukup-cukup. senang cerita, jenis mulut tak de agama... mencarut ikut sedap mulut dia, perkataan "Buret", "Kote", "Jubur" selamba je dia sebut tanpa segan silu padahal dekat depan tu ada la dekat-dekat 50 orang kaum wanita dari umur 20an sampai ke 70an.Lihatlah betapa busuknya akhlak Geng Katak ini.Agaknya kalau ada petir masa tu mulut dia dulu kene sambar kot.



Seruan SJ pada Anak Muda yang sedang berjuang,yang akan berjuang dan dah rasa penat berjuang,jika naluri anda benar-benar ikhlas dalam perjuangan perkataan penat atau letih tidak akan ada dalam diri seorang pejuang.Jika rasa letih kembali pada zaman Rasulullah S.A.W yang mana jerit perih untuk membangunkan Negara Islam Madinah.Apa yang kita lakukan sekarang tidak sehebat mana pun berbanding dengan sahabat-sahabat di zaman Rasulullah dulu.Anak Muda harus jadikan iktibar jangan sesekali lahir lagi Anak Muda seperti Mat Ezam.Biarlah menjadi lipatan sejarah Anak Muda di Malaysia Mat Ezam Kotak adalah yang terkahir.Pimpinan Anak Muda selepas ini diharapkan tidak mengikut jejak langkah Mat Ezam.Perjuangan Adalah Perlaksanaan Kata-Kata..harap-harap Anak Muda yang sering melaungkan kata-kata ini dapat membawa perubahan terhadap perjalanan perjuangan Anak Muda.

LAWAN TETAP LAWAN!!!!

1 comments:

shameel Iskandar May 26, 2010 at 10:32 PM  

sekolah dipergunakan utk tujuan politik. Itu kisah lama yg sering dilakukan oleh umno durjana. selagi umno durjana dan BN celaka memerintah negara maka selagi itulah kemungkaran bermaharajalela.

TAKBIRRRR

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List