Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

CUKAI JALAN DIBAYAR BUKAN FREE!!!!!

Salam,Sj tidak faham betul apa agaknya kerja Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah,JKR dan sebagainya yang berkaitan dengan jalan raya,dahlah buat jalan tidak berkualiti lepas tu bila dah rosak lepas tangan,bukannya nak selenggara..buat bodoh saja..Rakyat bayar cukai jalan tau,habis kalau dah jalan macam sial apa guna kita bayar cukai jalan.Macam pahat dengan penukul,Kena ketuk baru jalan apa bodohnya jadi manusia macam itu.Sepatutnya pihak yang terbabit tahu menjalankan tugas masing-masing.


Kalau bab turunkan bendera Parti Pembangkang nombor satu,tidak payah disuruh terus buat kerja jahanam macam itu,inilah akibat kalau pemimpin di atas Durjana,jadi yang dibawah pun ikut sahaja,bukan apa SJ nak komplain pasal jalan-jalan disekitar kawasan skudai,pecah sana-sini,hari tu SJ komplain pasal jalan di Desa Skudai.dah kena komplain baru buat, kalau tak buat bodoh sampai kesudah.


Hari ini SJ nak komplain jalan di Taman Sri Pulai,dah macam sial,lubang sana-sini kalau jalan kampung masih boleh diterima,ini jalan di kawasan taman macam jalan dekat ladang kelapa sawit..!!Haramjadah punya kontraktor cekik duit banyak tapi jalan macam sial.



Dibawah ini SJ titipkan gambar di mana terletaknya jalan tersebut,jalan tersebut di Jalan Pakis 1 Tmn Sri Pulai,Skudai,Johor :




kawasan kedai di mana jalan raya yang amat teruk sekali....



macam jalan dekat ladang kelapa sawit....






jalan masuk simpang ke kawasan perumahan..



gambar yang dibesarkan dari gambar di atas...
banyak kali menelan mangsa penunggang motorsikal...
jalan durjana....




jalan di kawasan hadapan kedai.........


Diharapkan pihak berkenaan segera mengambil tindakan,Buatlah kerja dengan jujur dan bertanggungjawab bukan hanya tahu nak buang bendera Parti pembangkang sahaja kerjanya..ingat sikit rakyat bayar cukai jalan bukan nya free!!!Jadi nilailah cukai itu dengan jalan yang baik bukan jalan yang macam sial ni..



"Lawan Tetap Lawan"


MELANGKAUI BATASAN MINDA

2 comments:

Anonymous June 17, 2009 at 9:32 AM  

bahasa jaga woi... bahasa jiwa bangsa... nak marah sekalipun guna bahasa elok sikit. jangan cakap mcm sial... cakap le mcm... mcm apa ek....

suarajohor June 17, 2009 at 4:26 PM  

terima kasih atas nasihat Anonymous ini,untuk makluman surat telah dihantar telah menggunakan bahsa jiwa bangsa dengan baik akan tetapi puak-puak ini tak reti bahasa yang baik..so bhs semacam itu yang layak...

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List