Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

PERBICARAAN DATO' SERI ANWAR IBRAHIM : SEMANGAT REFORMASI '98 PERLU DIHIDUPKAN KEMBALI

Pada 3 November '09 nanti, Dato' Seri Anwar Ibrahim akan dibicarakan atas tuduhan liwat dan AMK Gelang Patah melihat perbicaraan ini sebagai kes ulangan '98, tindakan untuk menyekat kemaraan pengaruh politik Anwar Ibrahim yang semakin diterima rakyat. Perbicaraan kes liwat itu akan disebut di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi (Jenayah), Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah pada 3 November ini.

Apapun tindakan serta konspirasi jahat mereka bagi menyekat kemaraan politik Anwar Ibrahim, apakah kita tidak terpanggil untuk menampil dan menghadirkan diri ke Mahkamah Tinggi, Jalan Duta, Kuala Lumpur pada 3 November ini untuk memberi sokongan moral kepada Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim terpaksa berdepan dengan segala duri dan ranjau aturan musuh2 politik beliau yang sentiasa risau akan karier politik bangsat mereka terbongkar.

Sebagai anak muda kita wajar bangkit atas semangat reformasi '98 untuk membuktikan bahawa semangat reformasi '98 tidak pernah padam bahkan wajar ia diterjemahkan pada 3 November nanti.

Pimpinan AMK Johor wajar menjadi pembakar semangat anak2 muda Johor untuk bersama-sama anak muda dari pelusuk negeri lain mengemakan laungan reformasi pada 3 November nanti sebagai tanda sokongan moral kepada Anwar Ibrahim.

Sehubungan itu, kami dari AMK Cabang Gelang Patah bersedia bersama-sama dan menyeru anak2 muda Johor untuk berkumpul beramai-ramai di Mahkamah Tinggi, Jalan Duta pada 3 November nanti untuk memberi sokongan moral kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Ayuh anak2 muda Johor, kita kembalikan semangat reformasi '98 dan kita bersama laungkan dan gemakan "Palace of Justice' dengan laungan "REFORMASI... REFORMASI... REFORMASI..."

0 comments:

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List