Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda

Revolusi Anak Muda Malaysia

Revolusi Anak Muda Malaysia

KD tuanku Abdul Rahman dah sampai!!



WAHAI RAKYAT-RAKYAT JELATA..
KD tuanku Abdul Rahman dah sampai...HOREY HOREY..

Sejarah tercipta buat negara dengan ketibaan kapal selam pertama Tentera Laut Diraja Malaysia, KD Tunku Abdul Rahman, di pangkalan KD Sultan Abdul Aziz Shah, di Pulau Indah di Pelabuhan Kelang hari ini.
KD TAR adalah antara dua kapal selam baru jenis Scorpene yang ditempah oleh kerajaan pada 2002 dengan kos pembelian berjumlah RM3.4 bilion. Ia dibina secara bersama oleh DCNS dari Perancis dan Navantia, syarikat pembuat kapal selam dari
Sepanyol.


-RM3.4 BILION..rakyak malaysia ada 27juta.
kalau bagi sorang RM1juta dari RM3.4 bilion,
emm baru "RAKYAT DI DAHULUKAN,PENCAPAIAN DI UTAMAKAN"
1MALAYSIA AKAN GUMBIRA..KAH kah KAH..-jarikanan

2 comments:

Anonymous September 23, 2009 at 3:46 PM  

pk la sikit..mmg mhl..tp tuk keselamatan negara jgk..pnting sgt la dpt sjuta tu kalo negara kne attack, lg 1 sbb dh bnyk negara asia lain yg b'potensi musuh ade kpl selam..lg 1 pandai sgt la p compare dgn kpl selam brg t'buang yg pd pndgn ko blh jamin k'slmtn ko..tgk pd dunia yg nyata la bro..jgn pakai ckp je..

suarajohor September 23, 2009 at 5:15 PM  

aku kesian sgt kat ko bro..ko nie nk ckp pasl keselamatan..ko cube lar tgk kt negara lain mana ada kapal selam jenis nie lagi..ni zaman perang dunia ke2 dulu..perancis dh xpakai sebb wt semak kat stor die tu yg die jual pastu si monggols pun beli sbb dapat komisyen ko yg xduk kt dunia yg nyata bro...len kali sblm ckp wt kajian dulu...kesian2 ade lagi org yg xtau kemodenan senjata dan kapal perang..hahahahahaha..nie lar akibat jadi pencacai UMNO!!rakyat didahulukan hahahahah!!

Islamic Clock

Visitor SJ

Hits Bermula 26 Mei 2010 Jam 9.10am

Mesej kepada SJ

My Blog List